Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ

Στην Αθήνα των αρχών της δεκαετίας του '50 δεν διανοείτο όχι μόνο ο άναξ αλλά ούτε καν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός του (οι λεγόμενοι αυλικοί) να προσέλθουν σε νυχτερινό κέντρο που ακουγόταν λαϊκή μουσική. Αυτά τα καταστήματα ήταν για τις κατώτερες κοινωνικά τάξεις...
Πολύ περισσότερο δε στην "Τριάνα" του Χειλά στη λεωφόρο Συγγρού αφού ο ιδιοκτήτης του κέντρου εφέρετο ως παλαιός στενός συνεργάτης του... Αλ Καπόνε!
Όμως ένα βράδυ που ο Παύλος ανέβαινε με το αυτοκίνητό του τη Συγγρού, βλέποντας δεκάδες ανθρώπους να αναμένουν στην ουρά για να εισέλθουν στην "Τριάνα" έδωσε εντολή στον οδηγό του να σταματήσει.
Αποβιβάστηκαν μαζί του κι οι υπασπιστές του, στους οποίους έγνεψε αμέσως να φύγουν. Κι έμεινε εκεί διακριτικά σε μια γωνιά όρθιος να ακούει τη μελωδία του  Γιάννη Παπαϊωάννου (δεύτερος από δεξιά στη φωτογραφία φορώντας- ως μέγας χωρατατζής - το κυνηγετικό του καπέλο στην πίστα) στο "Καπετάν Ανδρέα Ζέππο, χαίρομαι όταν σε βλέπω..."
Κι όταν ο αξέχαστος "μπαρμπα Γιάννης" τελείωσε την ερμηνεία του, ο Παύλος ξανάγινε "ελέω Θεού". Επέστρεψε στο αυτοκίνητό του κι αναχώρησε για τα Ανάκτορα χωρίς να τον αντιληφθεί κανένας εργαζόμενος ή θαμώνας της "Τριάνας"...
Για την ιστορία: Πρώτη εικονιζόμενη από δεξιά γυναίκα είναι η Ρίτα Σακελλαρίου!





2 σχόλια:

  1. Ωραία ιστορία. Πως τεκμηριώνεται; Υπάρχει κάποια περιγραφή από κάποιον που είδε τον Παύλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή