Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ

Με την Κάκια Αναλυτή στο ''Αγάπη μου Ουάουα''

Πριν από 10 χρόνια ακριβώς έφυγε από τη ζωή. Είχε γεννηθεί στην Αθήνα το 1931 και προερχόταν από θεατρόφιλη οικογένεια.Ωστόσο, η απόφασή του να ακολουθήσει το επάγγελμα του ηθοποιού προκάλεσε αναταραχή στο σπίτι του. «Τρελάθηκες, μου είπε ο πατέρας μου. Δεν θα έχεις να φας. Οι θεατρίνοι είναι μπατίρηδες και οι μισοί τρακαδόροι». Με αυτά τα λόγια ο ίδιος περιέγραψε στην εφημερίδα '' Τα Νέα'' την αντίδραση του πατέρα του.
Λίγο αργότερα  αποφασίζει να δώσει εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, χωρίς να περιμένει πολλά.                             «Πάω και βλέπω 100 ανθρώπους να περιμένουν απ έξω. Οι περισσότεροι άνδρες ωραίοι και γοητευτικοί. Εντάξει, νέος ήμουν κι εγώ και συμπαθής, αλλά αυτοί ήταν παίδαροι. Αυτό νόμιζα ότι ήταν το θέατρο. Παίδαροι, όπως ο Τάιρον Πάουερ και ο Έρολ Φλιν. Και λέω μέσα μου αυτοί θα περάσουν όλοι. Πέρασα εγώ και
αυτοί κόπηκαν» τόνιζε στην ίδια συνέντευξη του.
Ο Κ.Ρηγόπουλος πρωτοεμφανίστηκε στο σανίδι το 1954 με το θίασο Λαμπέτη - Παπά - Χορν και τα επόμενα οκτώ χρόνια συνεργάστηκε με
κορυφαία ονόματα του θεάτρου, όπως η Κατερίνα, ο Μάνος Κατράκης, ο Μίμης Φωτόπουλος, ο Λυκούργος Καλλέργης και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και συμμετείχε στις ομάδες μεγάλων θιάσων όπως του Μποστ και της Μιράντας.
Γύρω στα 25 του χρόνια και στις πρόβες που γίνονταν στο θέατρο «Κυβέλη», γνωρίζεται με τη 18χρονη τότε Κάκια Αναλυτή. Εκείνος με μία μικρή θητεία στο χώρο του θεάτρου και εκείνη δεν έχει τελειώσει ακόμη τη σχολή. «Ένα κοριτσάκι νόστιμο και περιποιημένο» όπως έλεγε ο ίδιος.
Τρεις μήνες αργότερα «σφραγίζουν» και επισήμως τον έρωτά τους και από τότε αποτελούσαν το πλέον αγαπημένο και το μακροβιότερο ζευγάρι του ελληνικού θεάτρου, έχοντας αποκτήσει μία κόρη, τη Ζωή, η οποία ακολούθησε τα επαγγελματικά βήματα των γονιών της.
Το 1962  γίνεται θιασάρχης στο θέατρο «Διάνα» και, ένα χρόνο αργότερα, μαζί με τη σύντροφο της ζωής του δημιουργούν το δικό τους θεατρικό σχήμα, στη δική τους σκηνή: το θέατρο «Αναλυτή».
Το έργο που σημάδεψε την καριέρα του ήταν το «Αγάπη μου Ουάουα», το οποίο έπαιξε με την Κάκια Αναλυτή για έξι συνεχόμενα χρόνια, γεγονός που το ανέδειξε σε μία από τις εμπορικότερες επιτυχίες του ελληνικού θεάτρου. Παράλληλα,  πήρε μέρος στις παραστάσεις «Μία πόρτα δραχμές 500», «Η βίλα των οργίων», «Ο επιθεωρητής έρχεται», «Δάφνες και πικροδάφνες», «Μια γυναίκα χωρίς σημασία», «Ο κύκλος», «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε», «Η σιωπηλή γυναίκα» κ.ά., συμμετείχε σε πολυάριθμες τηλεοπτικές εκπομπές και πήρε μέρος σε περίπου 30 κινηματογραφικές παραγωγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου